Onze sponsors

NAMENS DE DIEREN… BEDANKT!!

10560516_435825196559931_2753153954448877804_oSinds de oprichting van Stichting Leeuw worden wij gesteund door verschillende bedrijven en instellingen. Samen met onze donateurs en vrijwilligers helpen zij ons om de doelstellingen van Stichting Leeuw te verwezenlijken. Door veranderende wetgeving door heel Europa kiezen steeds meer circussen ervoor om te stoppen met roofdierenacts. Hierdoor wordt de vraag naar opvang van gepensioneerde leeuwen, tijgers en andere katachtigen steeds groter. Zo vinden steeds meer dieren in nood hun weg naar het opvangcentrum van Stichting Leeuw.

Zonder steun van bedrijven, instellingen, donateurs en vrijwilligers zouden wij nergens zijn. Wij danken dan ook allen die Stichting Leeuw financieel of anderszins steunen voor hun steun. Samen kunnen wij leeuwen, tijgers en andere katachtigen een betere toekomst geven.

Hieronder een opsomming van bedrijven die Stichting Leeuw een warm hart toedragen:

logo-joulz

JOULZ DONEERT 500 EURO AAN STICHTING LEEUW NA DEELNAME WORKSHOP

Bij Joulz, onderdeel van Eneco, kunnen medewerkers bepaalde maatschappelijke doelen voordragen voor een eenmalige sponsoring in het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Na deelname aan een workshop van Stichting Leeuw besloten enkele medewerkers van Joulz Stichting Leeuw hiervoor op te dragen. Binnenkort zal de stichting daarom een eenmalige donatie van € 500,00 van Joulz ontvangen. Wij willen zowel Joulz als Ineke Kuijpers en haar collegas bedanken voor deze geweldige gift! www.joulz.nl/

index_0

TEBULO ENGINEERING BOUWT JAAGSIMULATOR VOOR STICHTING LEEUW

De firma Tebulo Engineering uit Alkmaar heeft een deel gesponsord van het benodigde software pakket voor de jaagsimulator. Leeuwen, tijgers en andere katachtigen in het opvangcentrum worden voorbereid op een mogelijke terugkeer naar het (semi) wild. De jaagsimulator is het eerste van zijn soort; nergens anders ter wereld worden opgevangen katachtigen op deze manier voorbereid op een leven in het wild. Wij zijn Tebulo Engineering dan ook zeer dankbaar voor deze kostbare investering in het welzijn van de opgevangen dieren van Stichting Leeuw. www.tebulo.com/

index

PRICEWATERHOUSECOOPERS STICHTING ‘WHAT MATTERS 2U’ AWARD 750 EURO – JUNI 2014

Elke zaterdag op Stichting Leeuw te vinden: Eliza van den Bijlaard. Onze vrolijke vrijwilliger maakt de verblijven schoon en verzorgt workshops. Door de week werkt Eliza fulltime bij accountants- & adviesorganisatie PwC (PricewaterhouseCoopers). Deze PwC heeft de stichting ‘What matters 2U’opgericht. De stichting beloont PwC-ers die zich voor een goed doel inzetten, met een award. En dankzij de inzet van Eliza kan Stichting Leeuw een gift van € 750,- tegemoet zien. Namens alle bewoners van Stichting Leeuw: Hartelijk dank!! www.pwc.nl/

horeca_groothandel

SPONSORING KOELWAGEN DOOR VHC JONGENS BV – DECEMBER 2013

Stichting Leeuw bedankt hartelijk de firma VHC Jongens BV voor de donatie van een koelwagen aan Stichting Leeuw. Er komen steeds meer dieren bij Stichting Leeuw en deze dieren verorberen dagelijks de nodige kilo’s vlees. Met de nieuwe koelwagen kan Stichting Leeuw nu zelf vlees ophalen bij verschillende leveranciers in het hele land. www.vhcjongensbv.nl/

transip

TRANSIP ADOPTEERT 45 DIEREN VOOR HAAR MEDEWERKERS – DECEMBER 2013

Het bedrijf TransIP heeft voor al haar 45 medewerkers een dier bij Stichting Leeuw geadopteerd. Hoe leuk is dat! Bedankt voor de gulle gift. www.transip.nl/

MUSTANG CLUB DONEERT 500 EURO AAN STICHTING LEEUW – MAART 2013

Tijdens het jaarlijkse uitje van de Mustang Club bezochten 50 leden het opvangcentrum van Stichting Leeuw. Er werd gelijk ook een cheque van 500 euro overhandigd aan Agnes Kruijff van Stichting Leeuw. De cheque werd overhandigd door Laura, wiens partner als vrijwilliger werkzaam is bij Stichting Leeuw. Wij danken de Mustang Club hartelijk voor hun donatie en Arie en Laura voor hun inspanning om Stichting Leeuw eens in het zonnetje te zetten.

HELP FOR HEALTH:

“Met trots hebben we Nero en Masrya mogen begeleiden richting een gelukkig en gezond leven in Afrika. Na een ongelukkige en ongezonde start van hun leven heeft Stichting leeuw hen weer een mooi toekomst perspectief kunnen bezorgen. Help for Health staat voor empowerment, gezondheid en geluk. Daarom vonden wij het passend en mooi dat we het mogelijk konden maken om Nero en Masrya in hun eigen kracht te zetten richting Geluk en Gezondheid.

Help for Health helpen individuen en organisaties om hun geluk en gezondheid te verbeteren. Door innovatieve trainingen en producten kunnen we de gezondheid en geluks optimalisatie van medewerkers garanderen. Hierdoor worden niet alleen de mensen zelf gelukkiger en gezonder, ook het bedrijf zelf zal hiervan profiteren.”

Onze missie : “To Heal the World by Empowering other People to Heal Themselves”
www.helpforhealth.com

MCPR

heeft door het organiseren van een veiling (Funky Lion) en de mooie opbrengst hiervan gezorgd dat in 2016 Tristan, Nala en Asali ook overgebracht kunnen worden naar Zuid-Afrika. Stichting Leeuw bedankt MCPR voor deze fantastische opbrengst.

www.mcpr.nl

Logo Naktuinbouw

Naktuinbouw

is een non-profit organisatie die kwaliteitsdiensten levert in de tuinbouwsector. Een deel van het kerstpakketbudget van 2015 (€ 500-) is gedoneerd aan Stichting Leeuw, waarvoor onze hartelijke dank.

www.naktuinbouw.com

logo Moyra

Moyra Stava Morena

is een fonds voor hulp aan dieren in nood. Stichting Leeuw heeft € 4000,     overgemaakt gekregen voor de transportkooien voor de vlucht naar Afrika. Wij willen Moyra Stava Morena hiervoor ontzettend bedanken.

www.moyrastavamorena.nl