Plan een tijgerworkshop

Hoenderdaell Kassa
In deze kalender kunt u zien wanneer er een tijgerworkshop plaatsvindt. Klik op de gewenste workshop en vul in met hoeveel personen u wilt komen.

Let op!

Om veiligheidsredenen is deelname mogelijk vanaf 16 jaar. Voor mindervaliden (geestelijk en/of lichamelijk) is de tijgerworkshop helaas niet mogelijk. Ook niet toegankelijk voor personen met rolstoelen of krukken.

De workshop duurt ongeveer 2,5 uur en wordt in het Nederlands gegeven. Mocht u de workshop in het Engels of Duits willen, vragen wij u contact op te nemen met Stichting Leeuw, via info@stichtingleeuw.nl of te bellen met 0223-531388. Wij proberen u dan zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wij vragen u 15 minuten voor aanvang van de workshop aanwezig te zijn bij Stichting Leeuw. Vanaf de ingang van Hoenderdaell is het nog ongeveer 20 minuten lopen naar Stichting Leeuw. Houd daar a.u.b. rekening mee.

In verband met de rust van de dieren, vragen we om geen felgekleurde kleren aan te doen tijdens de workshop. De workshop speelt zich voornamelijk buiten af – neem een regenjas mee als dat nodig is. Paraplu’s zijn niet toegestaan, die, en eventuele andere loshangende eigendommen, kunnen veilig worden opgeborgen voordat de ronde buiten begint. Camera’s zijn natuurlijk wel toegestaan.

Indien u een kortingscode heeft, kunt u deze onder ‘korting toepassen’ in het groene veld invullen. De korting wordt dan automatisch verrekend. Als uw bestelling compleet is, klikt u in het groene vlak op bestellen.

Wanneer u een kortingscode van onze Facebookactie heeft, dient u de workshop per persoon in te boeken aangezien deze niet op het totaalbedrag korting geeft.

Tijgerworkshop