Sya & Chen

Geboren: 2011
Afkomst: Pools dierenpark
Familie: zus van Chen

In 2013 is Sya samen met haar zus Chen bij Stichting Leeuw aangekomen, vanuit een dierenpark in polen. De dieren konden nergens terecht en om die reden heeft de stichting hen opgevangen. Sya houdt ervan om vanuit de hoogte alles in de gaten te houden. Hoe hoger zij zit, hoe veiliger zij zich voelt. Ze is schuw en laat zich soms niet zien. Voorbijkomende mensen vindt zij vaak niet prettig wat zij dan laat merken door met haar staart te zwiepen. Sya houdt van mooi weer en ligt dan tevreden te zonnen op het dak van haar huisje.

Chen

Geboren: 2011
Afkomst: Pools dierenpark
Familie: zus van Sya

In 2013 is Chen samen met haar zus Sya bij Stichting Leeuw aangekomen, vanuit een dierenpark in polen. De dieren konden nergens terecht en om die reden heeft de stichting hen opgevangen. Chen houdt ervan om vanuit de hoogte alles in de gaten te houden. Hoe hoger zij zit, hoe veiliger zij zich voelt. Ze is schuw en verstopt zich soms. Dan kun je haar maar moeilijk vinden! Voorbijkomende mensen vindt zij vaak niet prettig wat zij dan laat merken door met haar staart te zwiepen of zelfs even, al grommend, op het hek af te vliegen! Chen houdt van mooi weer en ligt dan tevreden te zonnen op het dak van haar huisje.