Tyson, Aïscha & Cita

Tyson

Geboren: 2004
Familie: broer van Aïscha

Tyson is in december 2017 bij Stichting Leeuw aangekomen. Hij is afkomstig uit een Duits circus. Het is een rustige tijger, die geniet van zijn pensioen bij Stichting Leeuw. Alleen rond etenstijd is zijn rustige karakter ver te zoeken. Soms is Tyson in de binnenbaan te vinden, waar hij dan rondsnuffelt of languit op de rots ligt.

Aïscha

Geboren: 2004
Familie: zus van Tyson

Aïscha is in december 2017 bij Stichting Leeuw aangekomen. Zij is afkomstig uit een Duits circus. Aïscha is een rustige, maar onderzoekende dame. Ze is makkelijk te herkennen aan haar vrij korte staart en haar typische loopje.

Cita

Geboren: 2007
Familie: geen

Cita is in december 2017 bij Stichting Leeuw aangekomen. Zij is afkomstig uit een Duits circus. Cita is een tijgerin met pit en is erg ondernemend. Cita kan met jagen heel fanatiek zijn en is dan ook regelmatig te vinden in onze binnenbaan tijdens de jaagsessies. Cita is ontzettend dol op mannetje Tyson en zij houdt hem dan ook goed in de gaten.