Bombay

Bombay is geboren in een kleine Duitse dierentuin en als welpje van 4 maanden oud verhuisd naar dierentrainer Robano Kübler. Bombay werd liefdevol verzorgd en opgevoed. Daarna is Bombay een ware beroemdheid geworden in Duitsland. Hij is bekend van de kranten, de radio en televisie. Ook heeft hij opgetreden op televisiekanaal SAT1 en was hij de ster in verschillende kleine films op televisiekanaal WDR. Bombay is een rustige, speelse tijger, met soms wat dominante trekjes. Het waren zijn dominante trekjes die ervoor zorgden dat Bombay naar stichting leeuw verhuisde. Zijn trainer kreeg er een aantal welpjes bij en Bombay zou voor deze welpen een gevaar kunnen vormen. Het was een moeilijk besluit voor zijn trainer om voor Bombay een ander geschikt huis te vinden. Bij stichting leeuw kan Bombay naar hartenlust spelen en tijger zijn. Hij kan het zeer goed vinden met buurmannen Drago en Iwan. Zijn vijver ziet hij als een soort verzamelplaats van al zijn speelgoed.

Wij weten nog niet wat Bombay’s toekomst zal brengen.

Bombay