Laksmi, Sita en Brami

Laksmi

Leefsituatie: met Sita en Brami

Laksmi is in 2013 bij Stichting Leeuw aangekomen, afkomstig uit een Duits circus. Zij geniet hier van haar pensioen. Het is een tijgerin met pit! En dame die haar mannetje staat in de groep. Zij is speels, nieuwsgierig en zeer actief en ze houdt ervan om Sita te besluipen en eens flink te laten schrikken! Laksmi is een slimme jager, die eigenlijk altijd wel in is voor een jaagsessie.

Sita

Leefsituatie: met Laksmi en Brami
Familie: zus van Rudra †

Sita is in 2013 bij Stichting Leeuw aangekomen, afkomstig uit een Duits circus. Zij geniet hier van haar pensioen. Sita is soms een beetje op zichzelf. Ze houdt van ruimte om haar heen en van rust, maar ze is evengoed gek op de rest van de groep waar zij mee samenleeft. Ze is nieuwsgierig en komt vaak even kijken wat alles en iedereen aan het doen is. Jagen kan zij ook goed en ze is regelmatig met de rest van de groep in de binnenbaan te vinden.

Brami

Leefsituatie: met Laksmi en Sita

Brami is in 2013 bij Stichting Leeuw aangekomen. Hij heeft een groot deel van zijn leven opgetreden in het circus. Brami is een rustige man en is goed te herkennen aan zijn gebolde rug, waar hij overigens geen last van heeft. Ook is hij dol op de vijver en zit graag lekker lang in bad. Brami houdt niet van onenigheid en zal zich bij een ‘discussie’ dan ook snel uit de voeten maken. Het liefst ligt hij met z’n allen bij elkaar, als een vredig hoopje tijger.

Voor deze groep hopen wij een toekomst in Thailand te kunnen realiseren!