Rudra, Laksmi, Sita en Brami

Rudra

Familie: broer van Sita

Rudra is in 2013 bij Stichting Leeuw aangekomen. Hij heeft een groot deel van zijn leven opgetreden in het circus. Hier bij Stichting Leeuw is hij met pensioen en hij geniet daar met volle teugen van. Hij is dol op de vijvers en zwemt daar geregeld in. Hij houdt van spelen en is dol op zijn groepsgenoten, waarmee hij zijn leven en verblijf deelt. Ook jagen vindt Rudra leuk om te doen. Hij kan dan ook heel fanatiek zijn.

Laksmi

Familie: geen

Laksmi is in 2013 bij Stichting Leeuw aangekomen, afkomstig uit een Duits circus. Zij geniet hier van haar pensioen. Het is een tijgerin met pit! En dame die haar mannetje staat in de groep. Zij is speels, nieuwsgierig en zeer actief. Zij is dol op Rudra, waarmee ze veel knuffelt en ze houdt ervan om Sita te besluipen en eens flink te laten schrikken! Laksmi is een slimme jager, die eigenlijk altijd wel in is voor een jaagsessie.

Sita

Familie: zus van Rudra

Sita is in 2013 bij Stichting Leeuw aangekomen, afkomstig uit een Duits circus. Zij geniet hier van haar pensioen. Sita is soms een beetje op zichzelf. Ze houdt van ruimte in haar heen en van rust, maar ze is evengoed gek op de rest van de groep waar zij mee samenleeft. Ze is nieuwsgierig en komt vaak even kijken wat alles en iedereen aan het doen is. Jagen kan zij ook goed en ze is regelmatig met de rest van de groep in de binnenbaan te vinden.

Brami

Familie: geen

Brami is in 2013 bij Stichting Leeuw aangekomen. Hij heeft een groot deel van zijn leven opgetreden in het circus. Brami is een rustige man, die heel goede maatjes is met Rudra. De twee zijn beste vrienden. Brami is goed te herkennen aan zijn gebolde rug, waar hij overigens geen last van heeft. Ook is dol op de vijver en zit graag lekker lang in bad. Brami houdt niet van onenigheid en zal zich bij een ‘discussie’ dan ook snel uit de voeten maken. Het liefst ligt hij met z’n allen bij elkaar, als een vredig hoopje tijger.

Voor deze groep hopen wij een toekomst in Thailand te kunnen realiseren!