HELP KATACHTIGEN IN NOOD

stichting leeuw - siberische tijgersStichting Leeuw heeft grote plannen voor de toekomst van katachtigen in het opvangcentrum. Alle dieren die opgevangen worden, verdienen een toekomst in het semi-wild. Daarom werkt Stichting Leeuw o.a. samen met partners in Afrika en Thailand waar de katachtigen kunnen leven in beschermde gebieden.

Gezonde dieren kunnen dan na een overgangsperiode in grote verblijven in hun natuurlijke omgeving en klimaat leven. Dieren die daar om welke reden dan ook niet bij zijn gebaat, blijven bij Stichting Leeuw in Nederland.

Veel van de dieren die opvangen worden zijn in gevangenschap geboren of als klein dier uit het wild gehaald. Zij hebben nooit echt als wild dier in vrijheid kunnen leven. Stichting Leeuw wil de katachtigen naar een omgeving brengen die hun natuurlijke habitat zo goed mogelijk benadert.

Hier zijn hoge kosten aan verbonden en daarom vragen wij om steun. Help ons de katachtigen een permanent thuis te geven in de natuur. Zonder ingrijpen wordt de kans dat onze kinderen in de toekomst de leeuw op de Afrikaanse vlakte kunnen horen brullen heel klein.

10616047_1528133487401654_5396757916418212024_nEr zijn een aantal manieren om Stichting Leeuw te steunen. Als donateur kun je maandelijks een bedrag doneren om de stichting te steunen. Het is ook mogelijk om te kiezen voor een periodieke schenking. Je kunt er ook voor kiezen eenmalig een gift te geven.

Mocht je je schenking persoonlijker willen maken, adopteer dan een van onze dieren. Adoptie is mogelijk bij een maandelijkse bijdrage van minimaal 10 euro.

De meest onvergetelijke manier om Stichting Leeuw te steunen is door deelname aan een tijgerworkshop.

Waar je ook voor kiest, kies voor de dieren… en geef ze een toekomst!