Onze sponsors

NAMENS DE DIEREN… BEDANKT!!

Sinds de oprichting van Stichting Leeuw worden wij gesteund door verschillende bedrijven en instellingen. Samen met onze donateurs en vrijwilligers helpen zij ons om de doelstellingen van Stichting Leeuw te verwezenlijken. Door veranderende wetgeving door heel Europa kiezen steeds meer circussen ervoor om te stoppen met roofdierenacts. Hierdoor wordt de vraag naar opvang van gepensioneerde leeuwen, tijgers en andere katachtigen steeds groter. Zo vinden steeds meer dieren in nood hun weg naar het opvangcentra van Stichting Leeuw.

Zonder steun van bedrijven, instellingen, donateurs en vrijwilligers zouden wij nergens zijn. Wij danken dan ook allen die Stichting Leeuw financieel of anderszins steunen voor hun steun. Samen kunnen wij leeuwen, tijgers en andere katachtigen een betere toekomst geven.

Wilt u Stichting Leeuw ook bedrijfsmatig sponsoren en wilt u meer weten van de mogelijkheden en actuele projecten? Stuur dan een e-mail naar trude@stichtingleeuw.nl

Hieronder vindt u een overzicht van enkele sponsoren die Stichting Leeuw een warm hart toedragen.

TROUWE DONATEURS

Stichting Leeuw kan jaar in jaar uit rekenen op de steun van een grote groep trouwe donateurs. Deze groep is van onschatbare waarde voor stabiele inkomsten, waarmee de zorg voor alle grote katachtigen gegarandeerd wordt.

Veel van de donateurs nemen deel aan het adoptieprogramma. De adoptie van een opgevangen dier bij Stichting Leeuw is symbolisch, waardoor meerdere mensen en bedrijven een dier kunnen adopteren. Bijdragen aan het welzijn van een dier geeft een goed gevoel. Daarbij ontvangt iedereen die een dier adopteert een paspoort en adoptie certificaat van het dier, gratis jaarkaart voor Landgoed Hoenderdaell, adoptiebezoek achter de schermen en uitnodiging voor de donateursdag.

LEO VEGAS MOBILE GAMING GROUP DRAAGT BRUNO & OMAR
EEN WARM HART TOE!

LeoVegas Mobile Gaming Group is sinds 2021 officieel sponsor van deze twee leeuwen. Hun genereuze maandelijkse bijdrage komt ten goede aan het werk van The Lions Foundation met name voor de verzorging van Bruno en Omar.

De medewerkers van LeoVegas Mobile Gaming Group voelen zich als “team Leo” betrokken bij het welzijn van Bruno en Omar en hebben beloofd om fysiek een steentje bij te dragen door middel van deelname aan het vrijwilligersprogramma bij The Lions Foundation.

Als tegenprestatie houdt The Lions Foundation LeoVegas Mobile Gaming Group op de hoogte van het welzijn van Bruno en Omar en zal de naam LeoVegas Mobile Gaming Group enkele malen genoemd worden op social media. De leden van “team Leo” kunnen een warm welkom verwachten in Zuid-Afrika.

PUTTENAAR INTERIM & ADVIES

Puttenaar Interim & Advies steunt Stichting Leeuw voor onbepaalde tijd met een jaarlijkse bijdrage en is met name betrokken bij de panters Fred en Ginger. Met de bijdrage van dit bedrijf is in 2020 de vijver in het nieuwe panterverblijf gerealiseerd.

Deze ondernemer is zeer betrokken bij het werk van Stichting Leeuw en toont door middel van sponsoring maatschappelijke betrokkenheid. Alle medewerkers en vrijwilligers van Stichting Leeuw waren aangenaam verrast door het kerstpresentje in 2020, waarmee Puttenaar Interim & Advies iedereen persoonlijk wilde bedanken voor de inzet voor dieren.

Deze ondernemer wordt op de hoogte gehouden van het wel en wee van Fred en Ginger en is hij uitgenodigd voor de vrijlating van de panters in het nieuwe verblijf begin 2021.

KICK AND RUSH FOOTBALLSHOP

Kick and Rush Footballshop steunt Stichting Leeuw met een gulle maandelijkse bijdrage en deze gift mag vrij besteed worden aan verzorging en/of projecten. De mannen van Kick and Rush Footballshop hebben passie voor grote katachtigen en voor voetbal.

In hun shop vindt u mooie retro- en unieke vintagevoetbalshirts van clubs over de hele wereld en tevens muismatten, mokken, t-shirts en hoodies van enkele Nederlandse clubs. De echte liefhebber zal zeker hun verzameling Panini-boeken waarderen.

We moedigen iedereen aan om eens een kijkje te nemen in de webshop, wellicht vindt u een mooi cadeau voor uzelf of een ander.

PROUD DESIGN

Proud Design heeft het logo ontworpen voor Schrikkloof Private Nature Reserve, waar The Lions Foundation is gevestigd. De eigenaar sponsort tevens The Lions Foundation in Zuid-Afrika.

Deze sponsor wordt op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in Zuid-Afrika. Hij is uitgenodigd om het project in Zuid-Afrika te bezoeken, de medewerkers van The Lions Foundation geven hem graag een privérondleiding.

PRD BUSINESS INTELLIGENCE

PRD Business Intelligence heeft in 2020 een bijzondere gift gedaan aan Stichting Leeuw, waardoor het mogelijk is om in 2021 een verblijf voor 4 leeuwen te bouwen bij The Lions Foundation in Zuid-Afrika. Deze sponsor blijft liever op de achtergrond en vindt het vooral belangrijk dat zijn bijdrage voor 100% wordt besteed aan een aantoonbaar project.

Stichting Leeuw houdt deze sponsor op de hoogte van de voortgang van het project en geeft inzicht in jaarcijfers. Stichting Leeuw mag ieder jaar contact opnemen met deze ondernemer over actuele projecten, hiermee is over en weer de intentie voor een langdurige betrokkenheid.

STICHTING BOUWSTENEN VOOR DIERENWELZIJN

Stichting Bouwstenen voor Dierenwelzijn steunt dierenwelzijnsorganisaties voornamelijk in Nederland en het Koninkrijk der Nederlanden.
In 2021 hebben zij Stichting Leeuw gesteund met een gift voor de herplaatsing van de leeuwen Bakari, Jessy en Sarabi naar Zuid-Afrika.
Met deze gift realiseert Stichting Bouwstenen voor Dierenwelzijn de verhuizing van twee dieren en dekken zij de kosten voor keuring, vervoer en begeleiding door dierverzorgers.

Op de website vindt u informatie over dit project en andere projecten die zij steunen.

DINAMO FONDS

Het Dinamo fonds is een Vermogensfonds, jaarlijks steunen zij projecten op het gebied van dierenwelzijn, natuurbehoud en monumentenzorg.
In 2021 ontving Stichting Leeuw een donatie voor aanschaf van twee transportkisten, voor de herplaatsing van de leeuwen Bakari, Jessy en Sarabi naar Zuid-Afrika. Dit project helpt het Dinamo Fonds om de doelstelling te verwezenlijken en bij te dragen bij aan het welzijn van dieren.

Op LinkedIn vindt u meer informatie over het fonds en hun werk. www.linkedin.com/company/dinamo-fonds/

TEBULO ENGINEERING HEEFT JAAGSIMULATOR VOOR STICHTING LEEUW GEBOUWD

index_0De firma Tebulo Engineering uit Alkmaar heeft een deel gesponsord van het benodigde softwarepakket voor de jaagsimulator. Leeuwen, tijgers en andere katachtigen in het opvangcentrum worden voorbereid op een mogelijke terugkeer naar het (semi) wild. De jaagsimulator is het eerste in zijn soort; nergens anders ter wereld worden opgevangen katachtigen op deze manier voorbereid op een leven in het wild. Wij zijn Tebulo Engineering dan ook zeer dankbaar voor deze kostbare investering in het welzijn van de opgevangen dieren van Stichting Leeuw.

PRICEWATERHOUSECOOPERS STICHTING ‘WHAT MATTERS 2U’ AWARD 750 EURO – JUNI 2020

indexElke zaterdag op Stichting Leeuw te vinden: Eliza van den Bijlaard. Onze vrolijke vrijwilliger verzorgt workshops. Door de week werkt Eliza fulltime bij accountants- & adviesorganisatie PwC (PricewaterhouseCoopers). Deze PwC heeft de stichting ‘What matters 2U’opgericht. De stichting beloont PwC-ers die zich voor een goed doel inzetten, met een award. En dankzij de inzet van Eliza heeft Stichting Leeuw een gift van € 750,- ontvangen. Namens alle bewoners van Stichting Leeuw: Hartelijk dank!!