Tijgerworkshop Een wilde belevenis

Bij Stichting Leeuw worden katachtige roofdieren in nood opgevangen en voorbereid op een terugkeer naar de natuur. Met de tijgerworkshop probeert Stichting Leeuw aandacht te krijgen voor de situatie van deze dieren in het wild en in gevangenschap. De inkomsten van de workshop worden gebruikt om de doelstellingen van de stichting te realiseren.

De tijgerworkshop

• Volg de route van de verzorgers om oog in oog te kunnen staan met verschillende grote katten
  • Neem een kijkje bij de verblijven, de operatiekamer en de trainingsbaan
  • Bekijk hoe een dier op prooi jaagt met de jaagsimulator
  • Meer informatie over de doelstellingen van Stichting Leeuw
  • Toegang tot het dierenpark en de rest van het landgoed is bij de prijs inbegrepen

Prijs: € 150,- per persoon

Tijden van de workshop

Woensdag13:00 tot 15:30 uur
Vrijdag en zaterdag10:00 tot 12:30 en 13:00 tot 15:30 uur
Zondag10:00 tot 12:30 uur

Handig om te weten

• Reserveren is verplicht
  • De workshop duurt ongeveer 2,5 uur
  • Deelname is mogelijk vanaf 16 jaar
  • Voor mindervaliden (geestelijk en/of lichamelijk) is de tijgerworkshop helaas niet mogelijk. Ook niet toegankelijk voor personen met rolstoelen of krukken
  • De workshop wordt standaard in het Nederlands gegeven. Wilt u de workshop in een andere taal (Engels of Duits), stuur dan een mail naar info@stichtingleeuw.nl
  • Wij vragen u 10 minuten voor aanvang van de workshop aanwezig te zijn bij Stichting Leeuw. U kunt zich melden in het restaurant, gelegen naast Stichting Leeuw. Vanaf de ingang van Hoenderdaell is het nog ongeveer 20 minuten lopen naar Stichting Leeuw. Houd daar a.u.b. rekening mee.
  • Het is niet mogelijk om geld terug te ontvangen bij het afzeggen van de workshop. Voor het omzetten van de boeking naar een andere datum, wordt 10 euro administratiekosten in rekening gebracht.

Wil jij dit ook beleven? En ben je 16 jaar of ouder? Reserveer jouw plekje voor een onvergetelijk avontuur